Van Jasper naar Clearwater

21 april 2017 - Clearwater, Canada

Donderdag 20 april

Vandaag zijn we naar Jasper gereden, waar net buiten het plaatsje een parkeerplaats voor vrachtauto's en Campers was. We hebben eerst boodschappen gedaan en daarna een route gelopen langs Lac Beauvert. Halverwege hebben we geluncht bij een Lodge aan het meer waar ze ook internetverbinding hadden waar we het vorige verhaal hebben kunnen plaatsen. Het meer is al gedeeltelijk ontdooid waardoor we een idee hebben hoe het er in de zomer uit moet zien. Het is nu al prachtig, vooral als de zon even door de wolken heen komt.
Voor we terug naar camping Wapiti gingen hebben we eerst de tank van het toilet en de vuilwatertank geleegd, benzine en vers water getankt. Zo kunnen we er weer even tegen.

Vrijdag 21 april.

Vannacht heeft het flink geregend, maar vanmorgen klaarde het op. Onderweg werd het steeds beter weer waardoor het uitzicht op de omgeving alsmaar mooier werd. Bij Mount Robson hebben we een koffiestop gemaakt waar we nog een klein stukje van een wandelroute gelopen hebben maar die ging zo steil omhoog dat we er van afgezien hebben om de hele route te lopen omdat dit misschien te lang ging duren en we nog een flink eind moesten rijden naar Clearwater.
We staan nu met prachtig weer op een Camping aan Dutch Lake met uitzicht over het water. We hebben de winterjacks even verruild voor een T-shirt.

1. Rinus:
    22 april 2017
    Schitterend Barbara wat een fantastisch mooie omgeving, nog veel plezier gr rinus
  2. Riet Jongejan:
    Wat een mooie route....
    Genieten...
  3. Gonda:
    22 april 2017
    Wat een schitterende uitzichten!
  4. Ad:
    Mooie foto's zeg!
    En wat een mooie uitzichten.Geniet er nog maar lekker van in je T shirt...
  5. Frederick.:
    22 april 2017
    Hallo Barbara en Henk, zo te zien zijn de Ijsheiligen ook daar nog niet voorbij.
    Prachtige beleving, net even iets anders dan de landerijen achter jullie huis.
    We genieten net zoals jullie van de opnames, alleen wel achter de brandende speksteen kachel. Fijne reis en we horen en zien wel weer iets op de mail verschijnen.
  6. Marla en Hans:
    22 april 2017
    Schitterende foto's en wat een mooie natuur waar jullie doorheen reizen. Dat is echt genieten! Groetjes en pas op voor de beren ❗️
  7. Ankie:
    24 april 2017
    Waauw dat er zoveel moois te zien is! Daar worden we even stil van. Bedankt.......!