Caribisch tempo

4 november 2019 - Bonaire, Nederlandse Antillen

Zaterdag 2 november

We beginnen nu echt aan het Caribische tempo te wennen, langzaam aan dan lukt het ook wel en anders maar niet......
Vanmorgen op het gemak koffie gedronken en daarna richting Lac Cai waar we eerst een poosje op het terras gezeten hebben aan de toeristische kant van het meer (wat eigenlijk een inham van de oceaan is omdat er een open verbinding is met een rif ervoor) daarna zijn we naar de andere kant gereden waar het veel stiller is. Onderweg moesten we oppassen voor overstekende flamingo's en een nieuwsgierige ezel, die kwam eens even van heel dichtbij kijken of we iets lekkers voor hem hadden. Helaas voor hem hadden we alles zelf al opgegeten.
's Avonds hebben we Judith nog opgezocht bij het happy hour, waarna we daar ook gegeten hebben. Er zat een gezelschap vrouwen voor een babyshower. Omdat we hier vlakbij zaten kregen we aan het einde ook nog een klein presentje van de aanstaande moeder. Het geslacht van de baby werd bekendgemaakt bij het aansnijden van de taart, de binnenkant bleek roze te zijn!

Zondag 3 november

Vandaag was het een superluie dag. We hebben de hele dag bij en in het zwembad doorgebracht samen met wat kwebbelende loro's boven in de grote cactus en hebben op aanraden van Jeanette bij de Cuba compagnie gegeten. Een heel gezellig restaurant en heerlijk eten, iets om nog een keer naartoe te gaan!

1. Sylvie:
    4 november 2019
    Wat heeeeerlijk!
  2. Tony:
    5 november 2019
    Wat een fijne vakantie Barbara, ik geniet van je reisverhalen. Groet Tony
  3. Rinus:
    5 november 2019
    het gaat jullie goed af zo te lezen , op het gemak aan en genieten super