Rincon Valley

28 oktober 2019 - Bonaire, Nederlandse Antillen

Zondag 27 oktober

Vanmorgen zijn we naar Rincon Valley gegaan om daar te genieten van de omgeving.
De route ging langs de kust waar we uitzicht hadden op de zee aan de ene kant en grote cactussen aan de andere kant. De route leidde ook langs het Gotomeer waar honderden flamingo's "wonen". Indrukwekkend om te zien hoeveel er in het water staan.
De begroeiing bestaat hier vooral uit gigantische cactussen, in de hele vallei rijd je tussen deze planten door. En we hebben weer bijzondere verkeersborden gezien, zoals overstekende duikers en overstekende ezels.
Onderweg hebben we koffie gedronken bij Posada Para Mira, een lokaal restaurant met een mooi uitzicht over de vallei.
Via de noordkant van Bonaire zijn we terug gereden. Onderweg een stop om de ruige kust te bewonderen en wat te eten.
Weer thuis hebben we bij het zwembad gezeten met ons boek en aan het einde van de middag zijn we naar Kralendijk gereden voor een happy hour met Patrick en Judith.
Daarna nog lekker gegeten en voldaan terug naar ons logeeradres.

1. Sylvie:
    Heerlijk! Geniet ervan!
  2. Gonda:
    Weer heerlijk genieten!
  3. Hans:
    28 oktober 2019
    Het ziet er allemaal weer geweldig uit. Het filmpje van de klok op Schiphol is ook leuk.Zie het maar. Borden voor overstekende ezels kom je hier ook overal tegen.
    Geniet verder.
    Ria & Hans