Woensdag 19 juni, Skjolden

20 juni 2019 - Skjolden, Noorwegen

Woensdag 19 juni zijn we om 8 uur aangekomen bij Skjolden, een plaatsje helemaal aan het eind van het Sognefjord nog in een zijarm, het Lusterfjord. Dit is het fjord wat het verst landinwaarts gaat in Noorwegen.
Skjolden is een heel klein plaatsje met ongeveer 200 inwoners wat vandaag overvallen werd door een cruiseschip met ruim 2000 gasten aan boord......
We hebben hier samen met Laurens een wandeling gemaakt naar een uitzichtpunt waar we een prachtig uitzicht hadden over de fjord, we hebben op een steen ons boterhammetje opgegeten en daarna zijn we met een omweg terug gelopen naar het schip. Vlak voor de boot stond een gebouwtje waar we internet konden krijgen, daar zaten nog meer mensen pogingen te doen om verbinding met het thuisfront te krijgen waardoor het erg traag was. Teksten doorgeven lukt nog wel maar foto's toevoegen is onbegonnen werk, dat zal ik maar bewaren tot we thuis zijn.
Om 6 uur zijn de trossen losgegooid om koers te zetten naar Stavanger. We hebben nog een poos boven in het kraaiennest voor het raam gekeken naar het moois waar we langs kwamen, tot we trek kregen in ons avondeten.

Woensdag 19 juni

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rinus:
    22 juni 2019
    Weer een mooie dag gehad zo te lezen TOP