Gelukkig nieuwjaar!

31 december 2018 - Oudenbosch, Nederland

Zaterdag zijn we van Akaba naar Amman gereisd. Onderweg in de bus heb ik de laatste foto's kunnen uploaden. ( Fijn hoor, WiFi in de bus, deze werkte beter dan in het hotel) Bij aankomst in Amman regende het en hadden we niet veel zin om naar buiten te gaan. We hebben bij een Indisch restaurant vlak om de hoek gegeten en zijn op tijd naar bed gegaan. Zondag was het vroeg dag. We werden om 7 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Alles ging zeer voorspoedig tot ik bij de paspoortcontrole kwam, daar bleek dat mijn instapkaart niet bedrukt was.... Weer terug naar de incheckbalie waar het probleem gelukkig snel opgelost werd. Het vliegtuig vertrok met een uur vertraging, daarna ging alles volgens het boekje. We waren aan het eind van de middag thuis na een prachtige reis met veel indrukwekkende herinneringen.

Maandagmorgen eerst boodschappen halen en....oliebollen bakken!

Iedereen bedankt voor de belangstelling en de leuke reacties. We wensen jullie allemaal een heel fijn 2019 waarin weer mooie herinneringen gemaakt worden.

Groeten van Henk en Barbara

1. Sylvie:
    'n Heel mooi 2019!
  2. Rinus:
    1 januari 2019
    welkom weer thuis, een heel goed en gezond 2019 voor jullie , en hou de reis lang in je gedachten gr Rinus
  3. Greetje en Steef:
    1 januari 2019
    Dag Henk en Barbara. Welkom thuis en bedankt voor de mooie foto’s ( Petra ) en de verhalen, gelukkig nieuwjaar en tot ziens.
  4. Annelies & André:
    Veilig en gezond weer thuis na een schitterende reis voor een voorspoedig 2019
  5. Ries Karreman:
    1 januari 2019
    Welkom thuis weer. Wat een indrukwekkende wereld daar zeg! Gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst.
  6. Tony:
    1 januari 2019
    Fijn dat he weer thuis bent. Ik heb genoten van je reisverhalen. Morgenochtend ben ik er liet met lopen. Ik ben nu in Düsseldorf bij Sanne en Leopold. Een impulsieve actie. Morgen ga ik terug via Maastricht om Annemiek te bezoeken. Zij is daar nu in behandeling, ze gaat donderdag de stamcellen krijgen. Heel spannend een gelukkig nieuwjaar aan iedereen groetjes Tony